Gynekologická ambulancia poskytuje komplexné služby v starostlivosti o zdravie ženy s individuálnym prístupom ku každej pacientke v rozsahu gynekologickej a prenatálnej diagnostiky, liečby a prevencie.

Kladieme dôraz na ľudský prístup a zároveň dostatok času na vyšetrenie každej ženy, ktorá našu ambulanciu navštívi. Ambulancia je vybavená modernou medicínskou technikou vrátane špičkového ultrazvukového prístroja Samsung WS80A s možnosťou 3D/4D zobrazenia.

Priestory gynekologickej ambulancie poskytujú pacientkam vysoký komfort preto sú naše priestory vybavené vlastnou čakárňou a kúpeľňou vyhradenou iba pre ženy. V rámci prevencie Vám zabezpečíme ultrasonografické vyšetrenie prsníkov priamo na našej klinike.

Služby, ktoré ponúkame:

• komplexná preventívna gynekologická prehliadka od 18. roku života
  • komplexná starostlivosť v tehotenstve a počas šestonedelia
  • diagnostika a liečba gynekologických ochorení (zápaly, bolesti podbruška)
  • diagnostika a liečba porúch menštruačného cyklu
  • diagnostika a liečba niektorých príčin sterility
  • dispenzárna starostlivosť
  • odber Liquid base cytologie (odber špeciálnej onkocytológie do tekutého média)
  • odber HPV, očkovanie proti HPV
  • vyšetrenie na chlamýdie, ureoplasmy, mykoplasmy
  • kultivačné vyšetrenie, stanovenie pH pošvového prostredia
  • SONO vyšetrenie (vaginálne a abdominálne)
  • príprava pacientky k operačnému výkonu
  • laboratórne vyšetrenie krvi - hormonálne, serologické, biochemické, onkomarkery
  • TRISOMY test a NIFTY PRO Test (neinvazívny skríningový test od 11. týždňa tehotenstva)
  • kardiotokografické vyšetrenie plodu (CTG) - sledovanie oziev plodu a kontrakčnej činnosti maternice od 36. týždňa tehotenstva
  • možnosť vyšetrenia na priamu platbu
  • konzultácia nekapitovanej pacientky

Pre naše pacientky máme vyhradené ordinačné hodiny v našej urologickej ambulancii kde sa venujeme:

• liečbe chronických bolestí panvového dna
  • ťažkostiam súvisiacich s poruchou močenia počas tehotenstva a po pôrode
  • zápalu močových ciest, močového mechúra, chronickým zápalom
  • inkontinencii a predpisovaniu inkontinenčných pomôcok

Táto ambulancia úzko spolupracuje s gynekologickou ambulanciou, nakoľko sa môžu gynekologické ťažkosti s urologickými často prelínať.

gynekologia oscadnica 1

gynekologia oscadnica 2

Ako sa stať našou klientkou

Ak nie ste doteraz evidovaná u iného gynekológa, stačí nás telefonicky kontaktovať a dohodnúť si termín vyšetrenia, ktoré by ste chceli absolvovať. V daný deň si Vás aj v našom centre zaevidujeme.

Ak ste evidovaná u iného gynekológa a máte záujem stať sa našou klientkou, môžete postupovať dvoma spôsobmi:

1) Príďte osobne do našej ambulancie, kde si môžete vyzdvihnúť odhlášku/tlačivo „Odstúpenie od dohody o poskytovaní zdravotnej starostlivosti“, ktoré následne vyplníte a my odošleme Vášmu doterajšiemu gynekológovi. Po prevzatí tlačiva by mal Váš doterajší gynekológ odoslať Vašu zdravotnú dokumentáciu, resp. výpis z nej na adresu našej kliniky.

2) Vytlačte si tlačivo “Odstúpenie od Dohody o poskytovaní zdravotnej starostlivosti“ TU a vyplnené tlačivo zašlite poštou alebo ho odovzdajte osobne Vášmu doterajšiemu gynekológovi. Vašu zdravotnú dokumentáciu by mal po prevzatí tlačiva zaslať Váš doterajší gynekológ na našu adresu.

Po doručení zdravotnej dokumentácie do našej ambulancie Vás budeme ihneď kontaktovať, aby sme si dohodli termín vyšetrenia v našej ambulancii.

Objednať Vás môžeme najskôr v prvý deň kalendárneho mesiaca nasledujúceho po kalendárnom mesiaci, v ktorom Váš doterajší gynekológ prevzal Vašu odhlášku/tlačivo „Odstúpenie od dohody o poskytovaní zdravotnej starostlivosti“.

Darina ŠoukalováMUDr. Darina Šoukalová

V roku 2011 ukončila štúdium na Jesseniovej lekárskej fakulte Univerzity Komenského v Martine. Po štúdiu v roku 2011 do roku 2013 pracovala vo Vítkovickej nemocnici v Ostrave ako sekundárny lekár na gynekologicko-pôrodníckom oddelení. Od apríla 2013 až po súčasnosť pracuje na gynekologicko-pôrodníckom oddelení v Kysuckej nemocnici v Čadci. V roku 2017 získala atestáciu v odbore gynekológia a pôrodníctvo. V roku 2018 a 2019 zamestnanie GYNEKOAMB, s.r.o. Havířov, klinika GYNET Ostrava a KSAR MED, s.r.o., Bratislava. Od 10/2019 Gynekológia Paučinová, s.r.o., Kysucké Nové Mesto. Od roku 2011 až po súčasnosť absolvuje slovenské a zahraničné kongresy, semináre, kurzy. Vykonáva pohotovostné služby v KNsP v Čadci a v Nemocnici Třinec.

vzorsestra