Aplikácia kyseliny hyalurónovej

Túžite po plnších perách? Jednoduchým riešením je aplikácia kyseliny hyalurónovej. Zavedenie do hlbších vrstiev kože zabezpečí hydratáciu okolitých tkanív. Prípravok na seba viaže vlhkosť a udržuje ju. Vaše pery získajú na objeme, koža sa napne a vyhladia sa vrásky. Procedúra je vhodná pre všetky vekové skupiny.

esteticka medicina pery2Výplň pier kyselinou JUVEDERM VOLUMA LIDO technikou „RUSSIAN LIPS“

esteticka medicina pery1

Aplikácia botulotoxínu

K procesu starnutia neodmysliteľne patria vrásky. Aplikácia botulotoxínu je veľmi účinný spôsob prevencie starnutia a rovnako efektívne rieši aj nadmerné potenie. V prípade vrások sa najčastejšie používa v oblasti čela, na vonkajších okrajoch očných kútikov, pri koreni nosa a na krku. Botulotoxín, botox, botulín je produktom baktérie Clostridium botulinum a tento toxín je využívaný v estetickej medicíne, ale i v lekárstve v mnohých indikáciách, väčšinou v neurológii a dermatovenerológii.

esteticka medicina vrasky

Vlasová mezoterapia

Vlasy sú korunou krásy a ich strata trápi mužov aj ženy. Príčinou môžu byť rôzne ochorenia, stres, obdobie po pôrode, ale tiež genetika. Netreba sa s neželaným stavom zmieriť. Treba o každý vlas zabojovať. Dôležitá je pravidelná starostlivosť a najmä trpezlivosť - výsledok sa dostaví. Vlasová mezoterapia je jednou z účinných metód liečby vypadávania vlasov.

Je to metóda, ktorá sa v estetickej dermatológii používa pri revitalizácii vlasov a vlasovej pokožky a redukcii vypadávania vlasov.

Na základe charakteru vypadávania vlasov sa dá približne určiť možný spúšťač a pôvod vypadávania vlasov. Tím odborníkov MEDMEDICAL KLINIK vám rád pomôže riešiť váš problém.

Účinky mezoterapie

• zabraňuje vzniku enzýmov, ktoré spôsobujú stratu vlasov
  • stimuluje proliferáciu vlasových buniek, čím umožňuje vznik nových vlasov
  • stimuluje cirkuláciu krvi, ktorá poskytuje optimálnu výživu a okysličenie

Aplikácia: do vlasovej pokožky sa injekčne aplikuje  špeciálny prípravok s obsahom účinných látok: zinok, minerály, aminokyseliny, rastové faktory a vitamíny skupiny B.

Trvanie: v závislosti od rozsahu ošetrovanej plochy 30 – 60 min.

Výsledný efekt: výsledkom je zlepšenie elasticity a hydratácie  kože, revitalizácia a stimulácia vlasových folikulov. Pravidelnými ošetreniami docielime podporu rastu vlasov vďaka zlepšeniu výživy a prekrveniu vlasovej pokožky.

Odporúčanie: odporúčame absolvovať podľa stavu postihnutia štandardne 3-6 aplikácií v mesačných intervaloch.

Cena za konzultáciu a aplikáciu je 85 eur.

Oxygenoterapia

Je liečebná a regeneračná metóda založená na inhalovaní zvýšenej koncentrácie kyslíka. Kyslík okysličuje krv a tá dodáva potrebné živiny do celého organizmu. Priaznivo ovplyvňuje fyzickú aj psychickú kondíciu, posilňuje imunitný systém a taktiež spomaľuje procesy starnutia. Oxygenoterapia je metóda, ktorá sa používa v medicíne viac ako sto rokov. Kyslík je nevyhnutný v procese metabolizmu buniek a následne okysličovanie tkanív je dôležité pre všetky normálne fyziologické funkcie. Pôsobí priaznivo na celý organizmus.

Účinky oxygenoterapie:

• pôsobí priaznivo na psychiku
  • posilňuje imunitný systém pri infekciách a celkovom chronickom oslabení organizmu
  • zlepšuje energetický stav organizmu
  • zmierňuje až odstraňuje prejavy celulitídy
  • zlepšuje fyzickú a psychickú výkonnosť
  • je vhodná po náročnej fyzickej či psychickej záťaži
  • zlepšuje stav po prekonaní choroby alebo počas jej akútneho štádia
  • zlepšuje prekrvenie tkanív a orgánov
  • zvyšuje výkonnosť svalov i mozgu
  • zmierňuje nežiaduce účinky užívania liekov
  • znižuje nepriaznivé dôsledky nevhodného životného štýlu